فارسی

مقام چینی : مدرنیزاسیون به سبک چینی چهار فرصت عمده برای اقتصاد بخش خصوصی فراهم می کند

CMG2023-11-13 11:01:52
Share
Share this with Close
Messenger Pinterest LinkedIn

وی دونگ، مدیر دفتر توسعه بخش خصوصی کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین گفت که مدرن سازی به سبک چینی چهار فرصت عمده برای توسعه اقتصاد خصوصی فراهم می آورد. اقتصاد خصوصی با فرصت هایی برای رشد اقتصادی بلندمدت چین، فرصت هایی برای ترویج مدرن‌سازی به سبک چینی با توسعه با کیفیت بالا، فرصت‌ های تاریخی برای تحقق جوان‌سازی بزرگ ملت چین و فرصت هایی برای ایجاد جامعه‌ بشری با سرنوشت مشترک به منظور دفاع جدی از صلح و توسعه جهانی مواجه است.

چین دارای انعطاف پذیری توسعه و پتانسیل عظیم است، بازار تقاضای داخلی عظیم و تعداد زیادی کارگر و کارآفرین سختکوش و باهوش دارد و هنوز در مرحله توسعه همزمان صنعتی شدن جدید، اطلاع رسانی، شهرنشینی و مدرنیزاسیون کشاورزی قرار دارد.

پایه اساسی رشد اقتصاد چین که در مدت طولانی ثبات و بهبود یافته، تغییر نکرده است. وی دونگ گفت: "روند مثبت بلندمدت اقتصاد خصوصی به عنوان یک نیروی اصلی در ترویج مدرنیزاسیون به سبک چینی تغییری نکرده است."

در حال حاضر، زنجیره نوآوری، زنجیره صنعتی و زنجیره تامین در جهان در حال تعدیل عمیق است. وی دونگ معتقد است که شرکت های خصوصی کاملا واجد شرایط هستند تا از فرصت های جدید ایجاد شده در طول تعدیل ساختار صنعتی و طرح جهانی استفاده کنند و شیوه توسعه را تغییر دهند، ساختار صنعتی و انگیزه رشد را مورد تغییر قرار داده، با پافشاری بر فعالیت اصلی، صنایع واقعی را تقویت بخشند و مسیر توسعه با کیفیت بالا را دنبال کنند.

Messenger Pinterest LinkedIn